Tuesday, November 1, 2011

Rumah Sewa

Kidon yang baru selesai berjumpa gf-nya, pulang ke rumah sewanya di Nilai sambil memicit kepala.

Kidon: Adudududui.. Sakitnya kepala aku!

Malik: Mengapakah wahai Kidon. Mengapakah?

Kidon: Dari KL ke Nilai, aku naik KTM. Tapi seat aku duduk tu terbalik. Menghadap      belakang. Pening kepala aku wahai Malik.

Malik: Dah tau macam tu, kenapa tak mintak tukar sekejap dengan orang yang duduk menghadap depan?

Kidon: Nak tukar macam mana? Seat depan tu takde orang.

Malik: Kalau aku cakap kau bodoh, nanti kau bangga pulak.


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ape kesah rumah sewa dalam cerita ni? karangan masih perlu di kupas lg.. mcm bawang ye, kalau kita kupas kulit dia satu persatu kulit rosak nya, kita akan dapat kulit yg cantik di dalam dengan sedikit kesabaran dan air mata.

    ReplyDelete
  3. Kau kupas bawang, aku kacau telur. Kita makan telur dadar esok malam.

    ReplyDelete