Tuesday, February 21, 2012

Pembukak mata


First aku baca review pasal buku ni, dalam surat khabar. Tajuk buku ni pun dah buat aku nak tau buku ni pasal ape. Aku baca review dari pengulas dalam surat khabar tu. Menarik. Baca salah satu perenggan dalam buku ni, terus buat aku nak beli. 

Aku pegi MPH kalau tak silap, jumpa buku ni. Terus beli. Terus jatuh hati. Dekat muka surat belakang, ada link blog penulis buku Stingarden ni. 

Dan blog ni yang pertama aku baca sejak aku berinternet. Aku tak tau pun wujudnya istilah blog sebelum aku baca buku ni.

Review dari lain-lain penulis berkenaan Stingarden ada di sini.

Sinaganaga-Kuala Lumpur Alternative Bookfest 2011

Banyak juga jasa buku ni kat aku. Sebab buku ni aku kenal blog. Hahah. Terima kasih Abang Naga!


Dan kata brother Sinaganaga di Facebook, buku ni dah tiada di pasaran. Kahkahkah



3 comments: