Thursday, December 16, 2010

Kehkeh..

Korang pernah tak buat blog sambil bukak cerita Seniman Bujang Lapok dan mencarut-carut dalam hati?
Tak pernah? Haha.. Aku baru tadi. Aku mencarut bukan sebab ape, aku memang langsung tak tau macam mane nak buat blog ni. Nak follow blog orang pun habis dari atas sampai bawah aku belek. Lagi satu yang buat aku mencarut, pasal broadband. Kalau kau bayar RM68 untuk broadband kau tapi kau guna kat tempat seperti Bagan Datoh, hentikanlah. Baik kau derma duit kau tu kat anak yatim.
Fullstop.

Harapan saya semoga saya tidak hangat-hangat tahi ayam atau melepaskan batuk di tangga. Saya tak suke menulis, tapi saya akan atasinya dengan menaip. Ye, aku sekarang adalah SEORANG PENAIP! HAHAHA.



nota kaki saiz 3: Sekejap saya sekejap aku, nampaknye aku memang takde sifat Istiqamah.

No comments:

Post a Comment