Thursday, December 16, 2010

BAM!!

Cuti sem ni aku lepak Bagan Datoh. Rumah Atukanda. Macam malam-malam yang biase,aku tengok tv kat ruang tamu. Sambil bawak air Milo dalam mug, sambil duk atas sofa tengok tv, memang syurga.

Hajat hati memang nak tengok Ahmad Durrah. Dari malam sebelum tu asyik mimpi Rusdi Ramli je. (aku straight,ok) Tapi adik sedare aku yang baru habis UPSR berkeras nak tengok Gerak Khas. Apekejadah?

Untuk menunjukkan aku seorang yang matang dan mempunyai naluri abang-abang yang sering mengalah, aku biarkan jela.

Gerak Khas pun start..

Sampai satu scene, polis yang terdiri daripada bangsa 1Malaysia telah mengepung(sori terlampau skema) penjahat seramai dua orang. Bila penjahat tu terbaring atas tanah,polis nak gari die. penjahat tu pun tergedik-gedik macam ikan kat tanah lalu menjerit "Lepaskan saya! Lepaskan saya!"

BAM!!!






---------------


Aku tak tau ape jadi kat penjahat tu lepas tu. Sebab aku pegi toilet, basuh kaki aku yang berdarah sebab tendang flat skrin Atukanda aku.

2 comments: