Monday, March 28, 2011

Agak Seram..


Aku dapat satu projek. Ubah satu kawasan yang tiada pembangunan menjadi satu kawasan rekreasi. Ade 5 grup. Dan aku adalah ketua grup 1. Antara tugas2 aku, membahagikan tugas2 yang ada ke ahli kumpulan, memastikan ahli kumpulan menyiapkan tugasan dengan sempurna, dan goyang kaki.

Dan salah satu tugasan, adalah, buat kajian tapak. Dan tugasan ni adalah di kawasan Taiping.

Aku dan lagi 6 orang kene masuk hutan. Sume lelaki. Perempuan susah sikit. Geli kat pacat. Tugasan kami adalah untuk menangkap gambar dan melukis denai2 yang terdapat dalam hutan. Untuk memastikan bukti kami kukuh dan tidak berlaku kesilapan, kami merakam video perjalanan kami di dalam hutan. Kami jalan dalam hutan tu macam dalam keadaan beratur, sebab denai tu sempit, kiri kanan pulak pokok2 hutan. Cameraman ada kat belakang sekali untuk merakam kerja2 dan aksi kami. Lebih kepada aksi sebenarnye.

Dah nama pun hutan, mulut kene jaga, dan kami memang takut terakam benda2 asing.

Tiba2, ade satu suara..

"Weh, cameraman duduk belakang. Korang jangan garu bontot pulak. Malu nanti"

"Haishhh....dalam hutan ni, mulut jage sikit.." balas suare yang lain.

3 comments:

  1. sengal ubi.. tu msti dy kata kat ko lah tu.. haha

    ReplyDelete
  2. sape lg yang suke garu bontot..acap la kn..

    ReplyDelete
  3. Haha..memang bukan aku la.. Aku sopan, dalam hutan bukan tempat aku garu bontot.

    ReplyDelete