Monday, April 11, 2011

CQ4O


Aku beli laptop ni dua tahun lepas. Time tu DDR3 tak siap lagi. Bill Gates lak tengah perah otak buat programming Windows 7. Aku tengah banyak duit tak macam sekarang. Tapi tak banyak duit sangat, kalau tak aku dah beli Apple sebijik.

   Tapi macam biasa berlaku bagi laptop yang murah, memang problem laptop ni. Baru setahun lebih pakai, skrin aku berkelip-kelip. Ade satu garis melintang yang menghalang pandangan aku. Tak sedap betul kalau main dota. Potong stim kalau main Counter Strike. Last2 aku hantar warranty.

   Lepas dah elok, adik aku lak pecahkan skrin,k, ni bukan salah HP. So aku taknak cerita panjang. Aku tukar skrin baru. Tapi baru2 ni, laptop aku tak boleh on. Memang haram jadah. Tak tau ke assignment tengah banyak woi! Kau nak aku lukis pelan pakai manual ke?!

Lepas jumpe kedai cina komputer yang pandai buat kerja, aku nak suruh die tukar skrin laptop aku jadi touch screen. Baru puas hati aku!

2 comments: