Wednesday, April 20, 2011

Hari Sukan 2011

Dah lame rasenye aku tak gi Hari Sukan. Dulu kat VI, dari form 1 sampai form 4, memang aku tak pegi. Ade sekali mase form 3 kalau tak salah, aku pegi tengok perasmian je, itu pun sebab nak tengok Jalani Sidek rasmi Hari Sukan. Lepas tu aku terus jalan kaki pagi Times Square tengok movie or cuci mata.

Untuk 2011 ni, aku dah ok sikit. Dah pandai berfikir. Takkan aku nak pegi Ipoh tengok movie time Hari Sukan? Aku pun main la futsal. Guna pengalaman hari2 main bola kat padang dengan kat dalam bilik.

Ape? Tak nampak muka? Lighting tu.
Dah lame tak pakai seluar panjang time bersukan. Dulu kat VI lepas game selamba je bukak baju pakai seluar pendek. Sampai ade Cikgu Kanan kate lagi elok kitorang tak pakai baju tapi pakai seluar panjang. Oh ye, cikgu tu perempuan.

Baju senget sebelah, warna kulit dah tak sawo matang.

Kulit aku senang betul terbakar. Balik tu aku terus cuci muka dengan mandi pakai air susu. Baru la Khairul `Apek' Fahmi Che Mat.

Rambut panjang bila nak potong. Kat belakang ade gadis tengah stretching.
Lepas ni kalau ade Hari Sukan lagi. Aku nak beli Sunblock.


2 comments:

  1. tu la..da msuk uni bru nk pkai seluar pnjg..

    plz jgn bajet putih sgt..haha

    ReplyDelete
  2. Kalau aku sambung belajar dekat UK, InsyaAllah aku jadi macam Asyraf Sinclair.. Mari doakan bersama :)

    ReplyDelete